Skip to main content

Отображение сетевого контента Отображение сетевого контента

Центр «СОЛЯРИС»

Отображение сетевого контента Отображение сетевого контента

Kontakt

Portiernia:

tel.: 12 664 41 50 lub 12 664 40 11

Administracja:

tel.: 12 664 41 83

Biuro Użytkownika:

tel.: 12 664 41 99

O SOLARIS w ETR

Tekst łatwy do czytania

Отображение сетевого контента Отображение сетевого контента

SOLARIS bez barier

SOLARIS bez barier

Centrum SOLARIS dokłada wszelkich starań, aby zastosować udogodnienia dla osób niepełnosprawnych i starszych. Umożliwiamy łatwe poruszanie się po budynku, zapewniamy dedykowane miejsca parkingowe, a także oferujemy wsparcie asystenta podczas zgłaszania wniosku o czas badawczy. Poniżej przedstawiono system zastosowanych udogodnień.

 

 

 

Dostępność architektoniczna obiektu:

  1. Budynek posiada 8 wejść (1 główne i 7 bocznych), z których wejście główne oraz 3 wejścia boczne są dostępne dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
  2. W zakresie komunikacji pionowej, posiadamy windę przystosowaną dla osób niepełnosprawnych. Korytarze i hol umożliwiają swobodne poruszanie się. W budynku znajdują się 2 toalety dla osób z niepełnosprawnościami, zlokalizowane na parterze i poziomie -1.
  3. W holu głównym znajduje się portiernia, w której można uzyskać pomoc i informację.
  4. Przy budynku jest parking, na którym wyznaczono 2 miejsca postojowe dla osób niepełnosprawnych.
  5. Obiekt dostępny jest dla osoby korzystającej z psa asystującego.
  6. Informacja o dostępności budynku NCPS SOLARIS dla osób z niepełnosprawnościami - wycieczka po NCPS SOLARIS.

Wsparcie komunikacyjno-informacyjne:

  1. W SOLARIS można skorzystać z tłumacza polskiego języka migowego. Bezpłatna usługa dostępna jest w  godzinach 7:30-15:30. W celu zapewnienia lepszego komfortu tłumaczenia, należy zgłosić zapotrzebowanie na skorzystanie z usług tłumacza do Centrum Dostępności UJ (tel. 12 663 43 40).
  2. NCPS oferuje możliwość bezpłatnego skorzystania z urządzeń wspomagających słyszenie. Osoby zainteresowane wsparciem proszone są o wcześniejszy kontakt z Administracją Centrum. 
  3. Zapewniamy pomoc asystena, który przeprowadzi Państwa przez ścieżkę aplikacji o czas badawczy w SOLARIS User Network.
Смотреть видеогалерею

O SOLARIS w polskim języku migowym